Uitsluitend verkoop aan 18+, leeftijdscheck | Prijzen per fles en excl. vast verzendtarief van €6,95 | Bestellingen vanaf min. 6 flessen of een veelvoud (6, 12, 18, etc.) | Betaling vooraf via Ideal/Bancontact
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

Wij versturen bestellingen doorgaans aan het einde van de werkdag. Heb je een fout in je bestelgegevens ontdekt? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 0031(0)55 5214078.

Waarom moet ik verplicht mijn geboortedatum invullen?

Dat heeft te maken met de nieuwe Alcoholwet die van kracht is sinds 1 juli 2021, hierdoor zijn wij als verkoper verplicht een leeftijdscheck uit te voeren tijdens het bestelproces. Wil je hierover meer informatie? Lees dan meer over de Alcoholwet.

Waarom moet ik tijdens het bestellen gegevens invullen van mijn ID-kaart of paspoort?

(geldt voor bestellingen vanuit Nederland)
Ook dit heeft te maken met de nieuwe Alcoholwet. wij zijn bij wet verplicht om zowel tijdens het bestelproces als bij aflevering de leeftijd van 18 jaar of ouder te verifiëren. Tijdens het bestelproces vragen we je (een deel van) de gegevens van je paspoort of ID-kaart in te voeren. De invoer wordt geverifieerd met een algoritme, er worden géén persoonlijke gegevens gedeeld met derden. Deze maatregel is uitsluitend om te kunnen verifiëren dat je de leeftijd van 18 jaar of ouder hebt bereikt, alvorens hamerwijnen.nl kan overgaan tot verzenden. Mocht blijken dat je leeftijd niet overeenkomt met de eis (18+) dan is het niet mogelijk de bestelling te plaatsen.

Hoe moet ik de leeftijdsverificatie met ID-bewijs invullen?

Wij zijn wettelijk verplicht om tijdens het bestelproces te verifiëren of je 18 jaar of ouder bent. Op de site www.hamerwijnen.nl doen we een leeftijdsverificatie aan de hand van je ID-bewijs. Deze werkt als volgt;

Mocht je problemen ervaren met het invullen, aarzel niet om telefonisch contact met ons op te nemen op 055-5214078, we helpen je graag.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij versturen bestellingen in een speciale verpakking met vakverdelers die ervoor zorgt dat je bestelling heel overkomt. Je pakket wordt verzonden via PostNL. Is je bestelling onverhoopt toch niet heelhuids aangekomen? Neem dan binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling contact met ons op per email via [email protected] en stuur ons alle gegevens over je bestelling en daarbij foto's van het beschadigde pakket en/of flessen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar iedere bestelling (in Nederland) binnen 48 uur te verzenden (weekend- en feestdagen uitgezonderd), hiervoor maken wij o.a. gebruik van de diensten van derden zoals PostNL. Het kan voorkomen dat door drukte, staking of een storing bij ons of bij derden je bestelling later aankomt. Om je pakket te kunnen volgen ontvang je een track & trace code via e-mail op het moment dat het pakket is ontvangen door PostNL. Heb je vragen over je pakket? Neem contact met ons op.

Is het mogelijk om de afleverdag te bepalen?

Wil je je bestelling op een specifieke dag afgeleverd hebben? Laat het ons weten via het veld "Opmerking" tijdens het bestelproces, dit staat vermeld op de pagina waar je je gegevens invoert. Wij zullen dan proberen om het pakket op de gewenste datum te laten afleveren, ook hiervoor geldt dat het pakket door overmacht, storing of drukte bij ons of onze verzendpartner toch op een later moment wordt afgeleverd.

Versturen jullie ook naar België?

Je kunt ook vanuit België een bestelling plaatsen en betalen in onze webshop. Selecteer tijdens het bestelproces “België” als land en kies voor de betaalmethode MisterCash / Bancontact. De levertijd kan langer zijn voor zendingen naar België.

Hoe kan ik mijn webshopbestelling retourneren?

Om je bestelling te retourneren kun je gebruik maken van het modelformulier voor herroeping. Via onderstaande link kun je het modelformulier voor herroeping downloaden. Je kunt je bestelling o.b.v. herroeping binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Het is belangrijk dat je dit formulier print en op het formulier zorgvuldig invult welk(e) product(en) en aantal(len) je retourneert, omdat we op basis van deze gegevens je geld terugstorten, na beoordeling van de retour gestuurde producten. Zie ook onderstaande voorwaarden voor retourzendingen.

Download het modelformulier voor herroeping

Retour voorwaarden

– Stuur de producten retour binnen 14 dagen na ontvangst
– Producten mogen niet geopend of beschadigd zijn
– Gebruik de originele verpakking en verzenddoos voor uw retourzending
– Bewaar het verzendbewijs goed dat u op het postkantoor ontvangt
– Hamer Wijnen vergoedt de kosten van de retourzending niet, deze betaal je zelf
– Je kunt artikelen ook in de winkel van Slijterij Hamer retourneren. Neem daarvoor het ingevulde modelformulier voor herroeping mee.
LET OP: voeg het ingevulde formulier herroeping toe aan je retourzending
- Na beoordeling van de retour ontvangen producten, zullen wij overgaan tot een (gedeeltelijke) terugbetaling.


Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:

Slijterij & Wijnkoperij Hamer
t.a.v. webshop retouren
Zwolseweg 300
7345 AJ Wenum-Wiesel

Binnen twee weken nadat we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag wat je tegoed hebt teruggestort op je rekening.

Heb je nog vragen?
Neem dan contact met ons op via telefoon 055- 5214078 of email: [email protected]

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »